Kampaajan uusimmat kuulumiset

 Eilen minulle kävi todellinen onnenpotku. Laitoin korealaiselle kampaajalleni WA-viestin ja kysyin, olisiko hänellä sattumoisin aikaa alkuviikosta leikata hiukseni. Hän laittoi vastauksen, että on lähdössä tiistaina Koreaan, mutta maanantai-iltapäivänä voisi onnistua.

Hetken päästä tuleekin uusi viesti: pääsisitkö tunnin kuluttua, minulle tulikin asiakas, joten olen tuota pikaa liikkeelläni. Kävihän minulle tunnin päästä ja hiukset tuli leikattua.

Tällä kertaa kampaaja yritti hujata minua väittämällä, että lähtee lopullisesti takaisin Koreaan. Totesin kuitenkin, että eihän hän ole edes liikettään tyhjentänyt, joten enpä taida uskoa. Häntä ilmiselvästi harmitti, kun en mennyt tähän lankaan. 

Hän kehuu ylenpalttisesti hiuksiani ja näytän kuulemma todella terveeltä hänen mielestään. Tämä kaikki johtuu tietysti siitä, että olen kuunnellut hänen ohjeitaan ja noudattanut niitä. Myöntelen tapani mukaan.

Moitteita tulee tällä kertaa hiusten taipuisuudesta. Taipuvat ihan väärin ja vikasuuntiin. Minun pitää kiinnittää tähän enemmän huomiota, föönata ja käyttää monenlaisia hoitotuotteita, sillä muuten näytän liian villiltä. Kampaaja tietää, etten halua näyttää villiltä eikä sellainen minulle edes sopisi. Eihän se sopisi, oikeassahan hän on.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi tsekkinaiset pakenevat pääsiäisenä?

Tapaturman sattuessa Faustin taloon

Novellini